100 jaar Broederschool

In 2022 bestond de Broederschool 100 jaar en dit hebben we groots gevierd met een Feestweek van 4 juli t/m 9 juli.
We kijken terug op een fantastische feestweek! Kinderen, leerkrachten en ouders hebben genoten tijdens deze mooie week! Het was een feestweek met een gouden randje, eentje om nooit meer te vergeten!
Wij willen iedereen bedanken die geholpen heeft om deze feestweek mogelijk te maken en in het bijzonder de werkgroep 100 jaar Broederschool, de teamleden, de Oudervereniging, de vele Sponsoren en de vele ouders die geholpen hebben! Zonder jullie was deze feestweek niet mogelijk geweest.
Op onze Facebookpagina zie u de activiteiten die we allemaal gedaan hebben. Neem een kijkje op onze pagina. Klik op deze link.
Hieronder een kleine sfeerimpressie van onze Feestweek: